dinsdag 13 mei 2014

Alles is Liefde

Dit was ZOOOOOOOOOOOOOOOO................. ontroerend!!!!!!!!!!!!!!!!

Aan het einde van de les vraag ik de kinderen te gaan liggen zo als zij dat willen. Ik vraag of ze een sleuteltje willen pakken ( denkbeeldig) en daarmee hun mondje dicht te maken zodat ze niet meer kunnen praten. Tijdens mijn ,Jip en Janneke, verhaaltje zag ik dat deze twee kindjes hand in hand lagen. Ik kreeg er een brok van in mijn keel maar dacht direct: "dit moeten meer mensen zien". Dus viste ik voorzichtig mijn camera tijdens het voorlezen uit mijn tas.
Omdat alle kinderen zo rustig lagen las ik een tweede verhaaltje. Ook toen bleven ze hand in hand liggen.

Na de afsluiting van de les vertelden ze dat ze elkaar ZO lief vonden! 
Prachtig toch?!

2 opmerkingen:

  1. Ah wat ligt mijn zoontje er toch lief bij.. zo ontspannen, super leuk om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah heel lief! Mijn kleine vriend word een echte casanova;-)

    BeantwoordenVerwijderen