maandag 22 juni 2015

Mam kijk !! Ik ga Yoga doen.

Wat een plezier heeft ze van de Yogalessen. Zelfs in bad is ze er mee bezig. Dus kreeg ik van een enthousiaste ouder deze foto doorgestuurd.

Van ouders krijg ik heel vaak te horen dat de kinderen oefeningen uit de lessen thuis voordoen.
Een jongetje liet zelfs zijn ouders en broertje een hele les doen. De ouders lieten me weten behoorlijk spierpijn te hebben de volgende dag.

Veel ouders vragen me om alsjeblieft yoga te komen geven op de dag dat hun kind op de créche is. Helaas lukt het niet om elke dag op Jip en Janneke te zijn maar ik wissel nog wel eens met dagen zodat alle kinderen de yoga mee kunnen maken.

Deze reacties maken mij uiteraard erg blij. Ik ben me dan ook erg bewust van mijn leuke werk en hoop het dan ook nog heel lang te kunnen doen.

Dank jullie wel voor het enthousiasme,

Groetjes, 
Tineke van Surya Kinderyoga

Geen opmerkingen:

Een reactie posten