zaterdag 4 juli 2015

Waardering van de kinderen


Bij een gezin waar ik Yoga thuis kom geven kreeg ik deze tekeningen. Zo lief!

Vier ouders hadden mij gevraagd of ik hun kinderen thuis yoga zou willen geven.
Dat heb ik nu vier keer gedaan. Elke keer bij een ander gezin.
Zo ontzettend leuk. Iedereen genoot ervan.
Het gastkind voelde zich vereerd en daardoor best gespannen. De één werd heel druk en de ander was rustig en probeerde het iedereen naar de zin te maken.
Er sloten zich nog twee kinderen aan dus de huiskamers werden zo leeg mogelijk gemaakt om zes matjes neer te leggen.
De ouders waren nieuwsgierig hoe een les zoal ging dus de film camera heeft twee keer meegedraaid. Ik heb de films natuurlijk ook gezien. Ik vond het heel raar om mezelf te horen maar ook leuk om te zien dat de lessen zo goed gaan.


 Zelfs de naam was erbij geschreven!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten