zondag 16 maart 2014

Foto's van open dag bij Jip en Janneke 2014

Het was een hele gezellige dag op Jip en Janneke. Iedereen was welkom om bij ons te komen kijken. De kinderen konden cakejes versieren, schminken, spelen in de poppenhoek, op het terras met fietsen en autootje rijden, in onze grote tuin ravotten en natuurlijk EEN YOGALESJE VOLGEN!!

Deze foto is genomen door mijn dochter en bewerkt met glittertjes. Mijn kleindochters kwamen ook meedoen en wilden graag naast Oma zitten.

Heel veel ouders vonden het erg leuk om de les eens mee te maken. Kinderen vertellen vaak niet zo veel thuis over de les.
Er werd me veel gevraagd over het hoe en waarom van Yoga, zoals waarom yoga? Peuter gym is toch ook goed? Dat zal ik niet ontkennen. Wat ik bij Yoga probeer te leren is een stukje rust. Altijd komt er rust na inspanning. Als je dat in je leven meeneemt en niet de hele dag maar doordraaft dan heb je respect voor je eigen lijf. Eén lijf voor één leven.
Alle ouders konden zich daar goed in vinden.

Ik heb genoten van deze dag en hoop anderen te hebben geïnspireerd. En wie weet een ander dagverblijf op ideeën gebracht.

Stilte voor de storm.

De materialen die ik gebruik voor de les.

O.a. de kaartjes van Helen Purperhart.


Aan het einde van de les: De Surya Zon kleuren!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten