donderdag 19 november 2015

Kinder Yoga voor 4 jaar en ouder




De vraag : "Tineke geef je ook nog ergens anders Yoga?" wordt mij regelmatig gesteld. 
Kinderen genieten zo van de Yoga dat ouders graag willen dat zij doorgaan met Yoga na hun vierde jaar.
Dan kan ik vertellen dat ik alleen les geef op kinderdagverblijven en bij een aantal gezinnen thuis. 
Helaas is mijn tijd en energie beperkt dus kan ik er geen nieuwe activiteiten meer bij doen.
Daarom ben ik mij gaan oriënteren op Yoga voor kinderen vanaf 4 jaar bij mij in de buurt. Ik kwam toen uit bij Wilma Abbink die al een aantal jaren Yoga geeft in de Johannes school in Pijnacker.
Bij haar ben ik eens gaan kijken hoe de les gaat bij Tara Yoga.
Ik kan me voorstellen dat kinderen zich op hun gemak voelen bij Wilma. De rust en de warmte die Wilma uitstraalt is fijn om mee te maken. Dus ik geef met een gerust hart mijn aanbeveling.
Meer over Tara Yoga kunt u lezen op de website van Wilma.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten