zaterdag 15 september 2012

Enthousiaste reacties op Yogales bij De Schelpentuin



Een prachtig plekje in de tuin van kinderdagverblijf De Schelpentuin in Rijswijk. Gelukkig werkte het weer prima mee zodat de les buiten kon worden gegeven.
Het thema van het feest was "Een kleurige schelpentuin"
Mijn gele matjes met blauw zeil paste daar goed bij.
Ik heb twee keer de eiland les gedaan met heel enthousiaste kinderen en ouders. Later kwamen er wat oudere kindjes ( van leidsters ) die me vroegen of ik nog meer dieren wist die ze na konden doen. We hebben toen heel wat dieren gedaan, zoals een Olifant, Giraf, Worm, Pinquin, Duif, Leeuw en de Kever. wat is het toch leuk als kinderen zo enthousiast zijn!!!
De leidsters vertelden me dat ouders ook zo enthousiast waren. Sommigen hadden geen idee wat een yogales voor kinderen inhield maar na deze introductie zijn er vast de volgende keer meer kinderen ingeschreven.
Ik heb er veel plezier aan beleeft en kijk uit naar de komende lessen op het kinderdagverblijf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten