vrijdag 14 september 2012

Weekend met reclame voor Yoga


Dit weekend staat in het teken van de kinderyoga voor mij.

Zaterdag ben ik bij het Kinderdagverblijf `de Schelpentuin` in Rijswijk om mee te doen met het zomerfeest. Ik zal daar een introductieles geven zodat ouders kunnen zien wat er gebeurd tijdens een Yoga les. Ik heb er zin in. Zeker omdat de weersvoorspelling goed is, zodat we Yoga in de tuin kunnen doen.

Zondag is er een grote Markt bij Ipse de Bruggen op Craeyenburch Nootdorp. Daar staan we met een stand voor het Kinderdagverblijf Jip en Janneke. Ik zal daar zijn om ons KDV te promoten en ouders vertellen dat er voor kinderen vanaf 3 jaar 3x in de week Yoga wordt gegegeven.
En... wie weet smink ik ook nog kinderen!!


2 opmerkingen:

  1. Erg leuk initiatief, belangrijk dat de kinderen daar op jonge leeftijd al in contact mee komen.
    Geeft ze meer rust voor de toekomst die ze te wachten staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk om te doen. Als ze vroeg met dingen als deze in aanmerking komen zullen ze sneller weten wat ze echt leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen