maandag 17 september 2012

Yoga op twee kinderdagverblijven vandaag


Vandaag ben ik bij het kinderdagverblijf in Rijswijk geweest en daar de les van het eiland en strand nog een keer gedaan. Op één jongetje na waren er allemaal nieuwe kindjes dus dat was voor sommigen spannend. Een meisje bleef de eerste helft van de les lekker zitten kijken. Ze wilde ook geen aroma op haar handjes. Dat is prima want ik merk altijd dat ze alles wel volgen, net als het meisje van vorige week. Toen we de Dolfijn deden ging ik haar helpen want ik zag aan haar dat ze dat wel erg leuk vond. het lukte haar en dat gaf haar zo'n blij gevoel dat ze verder meedeed. Het leukste van de les vond ze de Aap. Het trommelen deed ze enthousiast mee en later koos ze ook voor de kleurplaat. Die ze heel mooi inkleurde.

 
De leidsters vertelden mij dat zij een heel verlegen meisje is waarvan ze verbaasd waren dat ze met mij mee ging. Die verlegenheid had ik dus pas gemerkt toen ze éénmaal op haar matje zat. En... die verlegenheid trommelde ze er lekker uit als Aap.
 
Moe maar voldaan ging ik naar huis om 's middags bij Jip en Janneke een nieuwe les te geven. Over de Mol die op zijn hoofd was gepoept. Maar daar zal ik de volgende keer over schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten