zaterdag 28 juni 2014

SAMEN ( 2 )


Bij het gezin waar ik regelmatig op een zaterdagochtend les geef het ik ook de les "SAMEN" gedaan.
Voor sommigen is het vreemd om de matjes zo anders te zien liggen. Nu dus géén eigen matje maar met zijn allen samen op één grote!!
Na mijn uitleg is het voor iedereen al gauw vertrouwd.
Eén meisje vertelde me dat ze altijd pijn in haar buik had maar NU niet.  
Ik deze gelegenheid aangegrepen om met elkaar een oefening te doen om te proberen buikpijn weg te krijgen als je er last van hebt.
We hadden al aroma druppels op onze handen en we wreven onze handen warm. Ik zei toen dat je je warme handen ook op je buik kunt leggen en voelen dat je buik daar ook warm van wordt. Dan wrijf je je handen naar beneden over je benen naar je voeten en zeg je : " Zo gaat mijn buikpijn weg"!!

Aan het einde van de les vraag ik altijd wat de kinderen het leukste vonden van de les en dat was bij deze les het dansen en de veertjes blazen. Wat hadden zij er plezier in zeg!

Ik heb er ook weer van genoten om kinderen zo blij te zien. 

De Zon werd vrolijk gekleurd !!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten