vrijdag 15 mei 2015

Waarom Yoga op Kinderdagverblijven.


Yoga leert kinderen op jonge leeftijd wat SPANNEN en ONTSPANNEN is.

Een waar spreekwoord is :
"Jong geleerd is oud gedaan"

Van proberen kun je leren. Is iets wat ik tijdens de lessen altijd zeg en dat wordt onthouden!!! Want als er een kindje zegt: "Dat kan ik niet" zegt een ander : " Je moet het proberen want dan kan je het leren".

Ik geef ze even extra aandacht. 

Ik heb als leidster op de babygroep gewerkt en heb daar van genoten. Maar nu is mijn passie : Yoga geven aan peuters!

In de zes jaar waarin ik Yoga geef op Jip en Janneke in Nootdorp heb ik veel ervaring opgedaan met deze jonge kinderen.

Onder het kopje " De Lessen " op dit blog staan er veel lessen uitgeschreven.

Wanneer je dit leest en denkt : " Dat is wel wat voor onze peuters" dan kun je altijd contact met mij opnemen. Want.......................
Ik gun elke peuter een Yoga les

Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten