zondag 3 mei 2015

VERTROUWEN, AANDACHT EN RUST

Wat is Yoga? Dit was de vraag tijdens mijn opleiding als Kinderyoga Docent. 
Het geven van vertrouwen en aandacht en het brengen van rust, is wat voor mij het belangrijkste is.
Het zijn begrippen die voor kinderen heel belangrijk zijn. Want als een kind je niet vertrouwt en je geen aandacht aan hem geeft, zal de rust niet komen.

Ik wil heel graag, onder het kopje "TIPS", op mijn blog tips geven voor iedereen die dit ook belangrijk vindt.

Graag zou ik u willen vragen om mij te vertellen of er behoefte is aan dergelijke tips. U kunt dit doen door mij te mailen op suryakinderyoga@gmail.com


Wanneer u mijn blog wilt volgen dan kunt u uw mailadres op mijn blog invullen. U krijgt dan een mail wanneer ik een nieuw bericht plaats.

                                                                                   Tineke







Geen opmerkingen:

Een reactie posten