vrijdag 29 juni 2012

verhalen bij de kleurplaten



Jongetjes zitten vaak ook in een roze periode. Zijn buurmeisje aan tafel tekende zonnetjes en dat wilde hij ook wel maar vond het moeilijk. Dus vroeg hij aan haar: "Wil jij voor mij zonnetjes tekenen"? Van mij kreeg hij nog wat glitter op de zonnen en toen was hij helemaal blij.






Dit konijntje werd ook helemaal roze! Maar er kwam van alles bij. Ze ging bomen tekenen en zonnen. Toen vroeg ze: "Zal ik het konijntje ook nog gras geven"? Ik gaf haar groot gelijk want konijntjes lopen graag op het gras. Dat moet dan wel groen hé! zei ze. Met ook wat glitter op de zonnen zag het er prachtig uit. Ze legde hem voorzichtig op de kast om de glitter te laten drogen.




Deze hond werd gekleurd door een jongetje die er hele verhalen bij vertelde. Het linker blauwe gedeelte was een boerderij met een dak want anders kon de regen naar binnen. En bomen staan er ook naast. Toen ik vroeg of hij ook nog een zon ging tekenen zei hij: " Ja, en dan wil ik rood glitter op de zon".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten